Tako lahko uporabljate vaš račun

Pregled računa

Moj račun

V meniju "Moj račun" lahko:

  • urejate svoje podatke
  • urejate naslove za dostavo
  • spreminjate geslo
  • izkoristite kupone
  • pregledate vaša naročila in izdelke
  • si ogledate nakupovalno košarico in seznam za obveščanje

V pregledu imate hiter pregled:

  • naslovov za izstavo računa
  • naslovov za dostavo
  • naročil
  • dodatnih informacij
  • izdelkov

Moja naročila

Pod "Moja naročila" lahko najdete pregled oddanih naročil. Lahko preverite stanje naročil, sledite vašim naročilom in si ogledate podrobnosti posameznih naročil.

Ali lahko spremenim naslov za dostavo in za izstavitev računa?

Kako lahko spremenim naslov za dostavo?

Kot stranka lahko v vašem osebnem računu navajate in izbirate med več naslovi za dostavo. Navedete lahko osebni naslov ali pa naslov paketomata na katerega želite prejeti vaš paket..

Upoštevajte, da po zaključku naročila, naslova za dostavo ni več mogoče spreminjati. Če želite po oddaji naročila vaš naslov spremeniti, vas prosimo, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam.

Ne pozabite, da ima vsaka dostavna služba svoje paketomate.

Prav tako je pomembno, da pri naslovu za dostavo, ob svojem imenu in osebnem naslovu, navedete tudi naslov paketomata, saj v nasprotnem primeru vašega paketa ne boste prejeli na paketomat. Opomba v "dodatne opombe", da želite prejeti paket na paketomat žal ne zadošča, saj velja naslov za dostavo vaš domači naslov. Pomembno je tudi, da dopišete vašo telefonsko številko.

Kako lahko spremenim naslov z izstavo računa?

Naslov za izstavo računa lahko vedno spremenite. Uredite spremembo naslova za izdajo računa ali dostavo paketa v vašem osebnem pregledu računa. Naslov lahko neposredno spremenite tudi med samim postopkom naročanja.

Upoštevajte, da po zaključku naročila, naslova za izstavo računa ni mogoče več spreminjati v svojem računu. Če želite spremeniti naslov, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.

Ali lahko spremenim moje geslo oz. moj elektronski naslov?

E -poštni naslov ali geslo lahko kadar koli spremenite v svojem računu. Če želite spremeniti svoj e-poštni naslov, preprosto uredite svoje osebne podatke v pregledu svojega računa. Če želite spremeniti geslo, v meniju na levi izberite "Spremeni geslo".

Če imate dodatna vprašanja, se lahko kadar koli obrnete na našo službo za pomoč strankam.

Prednosti osebnega računa

Seznam obvestil

Če izdelka, ki ga želite naročiti, trenutno ni na voljo, vas bomo obvestili takoj, ko bo ta ponovno na zalogi. Za obveščanje je potrebno pri samem izdelku klikniti na "Obvestite me takoj, ko bo izdelek na voljo in izdelek bo dodan v vaš osebni seznam za obveščanje. Ko bo izdelek ponovno na voljo boste prejeli elektronsko obvestilo.

Ocenitev izdelkov

Zelo bi nas veselilo, v kolikor bi izdelke, ki ste jih pri naskupil, tudi ocenili. S tem bi zelo pomagali nam in našim uporabnikom. Za oddajo ocene morate biti v naših trgovinah prijavljeni. Vaše kupljene izdelke lahko najdete v vašem računu v meniju "Moj račun". Na tem mestu lahko enostavno oddate ocene za vse izdelke, ki jih želite oceniti. Izdelke pa lahko seveda ocenite tudi neposredno v trgovini na sami strani izdelka.

Ocenitev izdelkov poteka z zvezdami, 5 zvezdic pomeni najboljša ocena. Poleg tega lahko oddate tudi komentar/recenzijo o izdelku. Uporabite to funkcijo, da podate nam in drugim kupcem, boljši vtis o izdelku.

Smernice za pisanje mnenj

Pri pisanju recenzije izdelka vas prosimo, da upoštevate naslednje smernice:

  • Osredotočite se samo na izdelek, ki ga želite oceniti in podajte svoje dejanske izkušnje
  • Vrednotenje se ne sme nanašati na našo službo za podporo strankam kot tudi ne na sam proces naročanja ali dostave. Če imate vprašanja o nakupu ali želite oddati komentar o naši trgovini, se obrnite na našo službo za pomoč strankam.
  • Dodajte določene podrobnosti o prednostih in slabostih izdelka.
  • Ne pozabite, da je namen pisanja recenzije podpora drugim strankam, ki razmišljajo za nakupu tega izdelka.

Pridržujemo si pravico, da recenzijo zapremo ali izbrišemo v kolikor te vsebujejo naslednjo vsebino:

  • Informacije, ki se ne nanašajo na sam izdelek.
  • Psovke, žaljivke ali druge vsebine, ki niso primerne za javni forum.
  • Cene, oglaševanja, spam ali sklicevanje na druge izdelke, ponudbe, od drugih spletnih strani.
  • E-Mail naslove, telefonske številke, povezave do drugih spletnih strani, in kontaktnih informacij.
  • Kritične ali sovražne pripombe na druge recenzije.
  • Slike, ki prikazujejo neprimerno uporabo izdelkov.

V kolikor želite oddati povratne informacije o našem izboru izdelkov, oblikovanju cen, o naši dostavi ali pa o drugih vprašanjih glede podpore strank vas prosimo, da te ne oddajate v naš sistem za recenzije in ocenjevanje. Naši sodelavci za podporo strankam teh komentarjev/vprašanj žal ne vidijo in temu primerno vam ne morejo odgovoriti. Prosimo vas, da se obrnete neposredno na služno za podporo strankam.

Hvala da ste si vzeli čas in, da ste vaše mnenje delili z drugimi.

Echte Bewertungen

Poleg tega importiramo mnenja zunanje spletne strani echte-bewertungen.com. To je rešitev za zbiranje, upravljanje in preverjanje ocen realnih strank. Lahko se zgodi, da boste po končanem naročilu prejeli elektronsko obvestilo s strani echte bewertungen, kjer vas bodo prosili za vaše mnjenje. Tako lahko objavite oceno o naši trgovini.

Osebne podatke o vas, ki ste jih navedli v naši trgovini seveda ne bodo preneseni. Gre predvsem za samodejno generiran, edinstven E-mail vezan na vaše zadnje naročilo. Vaš E-poštni naslov, echte bewertungen ne bodo uporabili za druge namene in prejeli ne boste tudi ne nobenih drugih sporočil ali nenaročenih oglaševanj.

Pozabil/a sem svoje geslo

Kliknite tukaj in preprosto vnesite svoj e-poštni naslov. Poslali vam bomo e-pošto s potrebnimi informacijami, tako da lahko enostavno izberete geslo. Potem boste lahko takoj nadaljevali s svojim nakupom.

Če se zopet pojavijo težave z registracijo, vas prosimo, da nas kontaktirate.